بغض های لحظه هایم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

کم کم به بغض هایم خمس تعلق می گیرد...

 

سالهاست در گلو مانده ان.....!!!!!!

 

دوستدارشما...اسما

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:56---7 بهمن 1392
اسما گلی خیلی گلی عاشقتممممم

شیرو
ساعت21:33---6 بهمن 1392
سلام نازنینم عشقم دلم برات تنگ شده دارم از درد دوریت میمیرم گلم کاش جای من بودی که میدونستی چقد دلتنگتم دوستت دارم نیایم
پاسخ:دل به دل راه داره


قصه
ساعت15:33---6 بهمن 1392
گلیم منم دلم برات یه دنیا تنگه انگار یه دنیاست ک ندیدمت همیشه خوب باشی گلیم

مهدی
ساعت10:57---6 بهمن 1392
سلام آبجی گل خودم عزیزم کجایی آخه نمیگی دلم برات تنگ میشه خودت نگفتی دلت دریای مجبته پس چرا از این دریای محبت دلت دلتنگی نصیبم میشه طاقت دوریتو ندارم کلی بغز تو گلوم دارم با تو حرف میزدم آروم میشدم آرامش من برگرد زیبا بدون تو زشته با تو زیبا النا گلی
پاسخ:خیلی ممنون ازلطف و مهربونیت


مهتاب
ساعت8:13---6 بهمن 1392
سلام اسمای من آبجی مهربونم خیلی دلتنگتم چرا ازمن خبری نمیگیری نمیگی دلتنگت میشم چرا جواب smsنمیدی

خیلی دوست دارم اسمایی منو از خودت بی خبر نذار وبلاگتم که خیلی خوشکل شده بهت تبریک میگم خیلی عاشقتم
پاسخ:سلام مهتابم قربونت برم منم دلتنگتم بابت لطفتت ممنونم


نیما
ساعت8:09---6 بهمن 1392
سلام به عزیزدلم آبجی گلم خیلی خیلی خیلی دوست دارم بیشتر از اونی که فکرشو بکنی تو نمیگی من بدون تو میمیرم چرا تنهام میذاری تنها دلخوشی من وبت که میام بهش سر میزنم تاوقتی نفس تو سینه دارم بیادتم مهربونم

داداش مجیدت
ساعت19:50---5 بهمن 1392
سلام.النا خدا میدونه چقدر دلم گرفته.بخداوندی خدا از ته دلم برات آرزوی سلامتی و کامیابی دارم.النا خودت که از من بهتر میدونی خدا همیشه یارو همدم بنده هاشه.تو هم که بنده ی خوب خدا هستی حاظرم قسم بخورم.حتما کمکت میکنه.حتما.
النا؛ آجی عزیزم خیلی دوست دارم اینقدر که حتی اگه بشینی یک سال بشموریشون تموم نمیشن.من از چتروم رفتم.برای همیشه رفتم.دیگه خداحافظی هم نکردم.خیلی آروم و بی صدا انگار که توی برف قدرم بزنم، اما دلم برات خیلی تنگ میشه.خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی.تورو خدا منو از حالت بی خبر نذار.آدرس وبلاگمو که داری.آجی دوست دارم.بازم نظر میذارم.فعلا خدانگهدارت


قصه
ساعت12:34---5 بهمن 1392
اجی گلی همیشه منتظر پستای جدیدتم منو چشم به راه نظار گلی قرار نبود هیچ وقت ناراحتم کنی پس مث همیشه سر قولت بمون دوست دارم اجی گلی
پاسخ:سرقولم هستم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 بهمن 1392برچسب:,ساعت 8:4 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت